reklama

Pamätám si

Pamätám si na detské časy. Na svoje veľké problémy, s ktorou bábikou sa idem hrať, akú vec zase vyvediem, ktorý plot sa budem snažiť preliezť, koľko kilometrov prekonám na svojom bicykli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Pamätám si, ako som sa nebála chytiť do rúk žabu. Pripadala mi smiešna, studená a slizká. Celkom nová vec pre moju hlavu. Aj pokus chytiť do rúk osu, ktorá sa tvárila, že už v tej vode nežije, dopadol s opuchnutými prstami. A predsa ma to na druhý deň už netrápilo.

Pamätám si, ako som sa nebála behať bosá po lúke. A zopár bodákov od včiel som si na druhý deň tiež nevšímala, veď prišlo nové dobrodružstvo.

Pamätám si, ako som behala po záhrade a oberala si čo najväčšie jahody. Malé ma nezaujali.

Pamätám si na hru na skrývačky v nedostavanom susedovom dome a potom zlostné výkriky starých susediek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na týchto pár spomienok, ale aj na veľa iných si spomínam. S radosťou, možno aj so slzami v očiach. Nič krajšie v živote človeka ako jeho detská radosť nemôže byť. Možno sú to hlúposti, ale práve tieto hlúposti mi vyvolávajú úsmev na perách. Moje skúsenosti v detskom veku, moja fantázia a myšlienky z detstva ma priviedli sem. Tu kde pevne stojím na zemi a nebojím sa. Som silnou osobnosťou, s veľkou chuťou žiť. A to, čo ma veľakrát drží nad vodou je moje detstvo.

Nech sú aj pre vás niektoré zážitky z detstva silnými momentmi, ktoré vás udržia nad vodou.

Simona Dudoková

Simona Dudoková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

-študentka masmédií- Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu