reklama

Drahé veci alebo drahý život?

Každý hovorí len o tom istom. Ako všetko zdraželo, aké sú všetky veci, potraviny a energie drahé. Nehovorím, že to nie je tak. Ale pozerám sa na to aj z inej strany. Z akej? Z tej, že aj my si dovoľujeme viacej. Dovoľujeme si drahšie veci alebo iné veci naopak častejšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Coca Cola či Pepsi Cola. Obľúbený nápoj každého z nás. Pamätám si, keď som mala tak okolo 10 rokov, kupovali sme ju asi dvakrát do roka - na Veľkú Noc a na Vianoce. A dnes? Kúpim(e) si ju hocikedy keď dostaneme chuť. Alebo aj taká Milka čokoláda, Kinder-ká. Videla som ich na narodeniny a na Mikuláša. Dnes? Taktiež hocikedy... Podobne je to aj s oblečením alebo topánkami. Značkové veci vtedy nepripadali do úvahy, dnes je to samozrejmosť. Je pravda, že sú veci drahšie, ale nie je pravdou aj to, že si aj my dovolíme viac? Stačí sa pozrieť na preplnené supermarkety...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kde sú časy keď som chodila na kofolu za 5 korún?!

Možno sa vám to zdá smiešne alebo nepravdivé. Ak v tom vidíte aspoň kúsok pravdy, budem rada.

Tento môj krátky postreh patrí všetkým „intrákovo žijúcim", lebo ja som si míňanie všimla až teraz, keď si musím všetky potraviny kupovať sama. Síce mi to stále platia rodičia - ale vidím, ako mi niektoré nákupy hlboko siahnu do peňaženky, a že sa aj ja už obzerám po akciách, ktoré som si predtým nevšímala.

Simona Dudoková

Simona Dudoková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

-študentka masmédií- Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu