reklama

Bakalárska práca (a ďalší šedivý vlas na hlave)

Všetko to začalo voľbou témy. Do úvah pripadalo viacero tém – ale len zopár konzultantov. Nakoniec som sa rozhodla pre „Morfologické prostriedky v reklame“. Mala som akú takú predstavu, čo tam chcem písať, a ako to chcem písať. A to je dobré znamenie...alebo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Počúvať mesiac televízne reklamy a spisovať ich texty nie je žiadna zábava, verte mi. Ešte stále viem väčšinu naspamäť, keďže som si ich prezrela minimálne stokrát pri rozoberaní slovných druhov.

Pri praktickej časti, teda mojom výskume, som sa síce zapotila, ale som spokojná s tým, čo z môjho snaženia vzišlo. Viem presne, ktoré reklamy aké slovné prostriedky využívajú, čo nimi chcú docieliť a podobne. Na hodnotenie si však ešte počkám.

A čo bolo najťažšie? Prísť na to, ako to všetko písať. Voliť správne jazykové prostriedky, vedieť sa vykoktať a niekedy vedieť povedať úplne banálnu vec extra dlhým súvetím s využitím cudzích termínov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keď už má človek tú bakalársku prácu hotovú – tak si ju ešte týždeň prerába, pretože vždy tam nájde chybu alebo niečo, čo sa mu tam nepáči.

Menší boj som viedla aj so šablónou, ktorá ma niekedy nechcela poslúchať. Ale nakoniec som to (snáď) dobojovala do šťastného konca a bakalárku som odovzdala. Až som tomu nemohla uveriť...

Nechcela som ju mať „odfláknutú“, chcela som byť sama na seba hrdá. Keď držím v ruke svoje bakalárske dieťa viem, že som opäť o krok dopredu k titulu a k tomu stať sa ešte dospelejšou.

Tretiakom – bakalarantom, držím palce!

Simona Dudoková

Simona Dudoková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

-študentka masmédií- Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu