reklama

Lignano Sabbiadoro

Druhýkrát pri mori. Tento rok som si užila slnko, more a pláž pri Jadrane. Názov Sabbiadoro, teda Zlaté piesky, naozaj pod sebou ukrýva osem kilometrov dlhú pláž s krásnym zlatistým pieskom. More, síce nie priezračné, ale čisté, sa zohrievalo každým dňom dovolenky. Aj slnko nás postupne viac a viac zohrievalo. A čo mestečko poprerastané borovicami? V piatok a cez víkend vás upúta nočným životom, pravými Talianmi a Taliankami. Ristorante na každom kroku, ale radšej sa do nich večer vyberte skôr, lebo stáť v rade, hladní a nedočkaví, je tam normálne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Prvých päť júlových dní v hoteli Bella Venezia Mare. Cesta autom z Bratislavy trvá zhruba 6 hodín aj s prestávkou. Jazdí sa po diaľniciach, takže cesta je pohodlná.

Veľa som toho nezažila, za taký krátky čas sa ani nedalo. Išla som si sem hlavne oddýchnuť a užiť si slnko a more. Opaľovala som sa skoro celý deň, ale mala som pocit, že som stále biela. Až na taký tretí deň som „chytila farbu". Pláž cez týždeň nebola nejako extra plná, cez víkend to bolo horšie, lebo sem zavítali aj domáci. Ale aj tak poobede tam nebol skoro nikto, keďže si domáci vychutnávali svoju siestu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Večer patril reštauráciám, jedlu a pravdaže proseccu. Ochutnala som pravú taliansku pizzu, cestoviny a prvýkrát v živote aj kalmáre, mušle a langusty. A chutilo mi! Čašníci sú veľmi milí, veselí, pozorní...a niektorí aj veľmi šarmantní.

Posledný deň sme sa boli vyblázniť v Gulliverlandii. Nie je to nič veľké a možno si dospelí až tak veľa adrenalínu neužijú, ale pre deti je to jeden super zážitok. Ale myslím, že dospelí s detskou dušičkou si to užijú tiež tak ako my.

Určite sa chcem ešte do Talianska vrátiť, spoznať to tam lepšie, lebo je to naozaj krásna krajina, ktorá má čo dovolenkujúcim ponúknuť. Či už si sem prídete oddýchnuť, zabaviť sa alebo spoznať a ochutnať pravú „taliansku kultúru". Ja som sa domov vracala oddýchnutá, svieža, opálená, a s chuťou sa tam kedykoľvek vrátiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po príchode na Slovensko som mala pocit, že som prišla na ďalšiu letnú dovolenku, lebo nás privítali vyše tridsaťstupňové horúčavy. A tak ďalšie opaľovanie, síce doma na záhrade, mohlo začať.

Aké ste mali leto vy? Kde ste dovolenkovali? Páčilo sa vám?

Simona Dudoková

Simona Dudoková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

-študentka masmédií- Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu